- Reklamaci můžete osobně předat na naší výdejně - Dluhonská 41, Přerov
- V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu:
Reklamační oddělení Support Group
Dluhonská 41
750 02 Přerov
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit kopii dokladu prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list - supportgroup (zde ke stažení ve formátech docx 20 kB / pdf 240 kB).
Dotazy k reklamacím Vám zodpovíme na emailové adrese reklamace@supportgroup.cz, případně na telefonním čísle +420 606 074 333 (v pracovní dny 7:30-12:00 a od 13:00-15:00 hodin).
NOVINKA: Prodloužená doba pro vrácení zboží do 30 dnů!
Vážíme si Vašeho nákupu v e-shopu REPASOVNIK.CZ, ale chápeme, že někdy je nutné zboží z jakýchkoliv důvodů vrátit.
Prodloužili jsme proto pro Vás zákonnou lhůtu na vrácení zboží koupeného v e-shopu ze 14 dnů až na 30 dnů.
Během této doby si v klidu doma vše prohlédněte, vyzkoušejte a promyslete.
Odstoupení od smlouvy
Pokud si přejete odstoupit od kupní smlouvy - stáhněte si a vytiskněte tento formulář pro odstoupení od smlouvy (zde ke stažení ve formátech doc 15 kB / pdf 45 kB).
Vyplněný jej pošlete společně se zbožím na výše uvedenou adresu.